JOIE je rodinným partnerem slavného FC Liverpool

babypoint-Florian Jaeggi_obchodní ředitel JOIE  2.jpg

S nikým menším, než je šestinásobný vítěz Ligy mistrů slavný FC Liverpool, se spojila britská značka dětského zboží JOIE a stala se jeho historicky prvním rodinným partnerem.  Výsledkem spolupráce je mj. speciální edice autosedaček a kočárků Liverbird, z jejíhož prodeje věnuje JOIE část ceny na charitativní projekty. Proč je taková podpora logická, vysvětluje Florian Jaeggi, obchodní ředitel přední světové značky JOIE, která navzdory svému mládí už také „hraje“ Ligu mistrů.

Reklama, která pomáhá

Jak je možné, že značka založená teprve v roce 2011, se tak rychle zařadí mezi přední výrobce dětského zboží?
Ač byla značka Joie založena poměrně nedávno, naše společnost se zabývá vývojem a výrobou dětských výrobků více než 30 let. Po tuto dobu jsme vyvíjeli a vyráběli produkty pro globální značky. V roce 2011 jsme se rozhodli, že zúročíme naše zkušenosti a znalosti nashromážděné během desítek let a vložíme je do naší vlastní značky.

To znamená, že Joie není úplným nováčkem na trhu?
Ne, to opravdu není. Jsme celosvětově největším výrobcem autosedaček a jedním z největších výrobců dětského zboží vůbec. Máme velké množství zkušeností a ohromné výrobní kapacity. Nyní vlastníme 3 výrobní závody, rozsáhlá testovací zařízení a laboratoře. Kromě sídla v Anglii jsme postupně vybudovali své pobočky v Německu, Švýcarsku, Číně a USA. Zároveň spolupracujeme s distributory na prodeji našich výrobků ve více než 70 zemích světa.

Když jste již dříve byli úspěšní, proč jste se rozhodli založit značku Joie?
Během mnoha let v dětském odvětví jsme dospěli k názoru, že prioritou výrobců dětských produktů by mělo být zejména bezpečí dětí. Z našeho pohledu ne všechny výrobky na trhu tento názor respektovaly anebo byly pro mnoho rodičů nedosažitelné. Naším cílem je poskytovat bezpečné, pečlivě navržené a praktické produkty za dostupnou cenu.

Jak je možné vytvořit vynikající produkt a zároveň jej zachovat dostupným pro většinu rodičů?
Naše výrobní závody jsou zcela vertikálně integrované, zjednodušeně řečeno vyrábíme si téměř veškeré komponenty, které poté spojíme ve výsledný produkt. Máme vlastní týmy vývojářů, moderní testovací zařízení, laboratoře, takže máme plnou kontrolu nad veškerými náklady vznikajícími při vývoji a výrobě produktů. Naše externí náklady jsou naprosto minimální.  Navíc naše společnost není vlastněna akcionáři, jejichž jediným zájmem je zisk. I přes mnoho nabídek na odkoupení firmy v průběhu let jsme stále vlastněni rodinou našich majitelů.

Když zvážíme vaše možnosti, jak je možné, že nejste vítězem každého testu?
Naším cílem není vyhrát každý test, ale poskytnout rodičům praktický a bezpečný výrobek napříč celým spektrem výrobků pro děti. To, co může být dobré pro jednu rodinu, nemusí být nutně vhodné pro druhou, a tak chceme mít vhodná řešení, pokud možno pro každého. Nabízíme rodičům praktická řešení, která jim usnadní život. Samozřejmě i my máme mnoho vítězů testů, ať už jsou to spotřebitelské testy autosedaček, jako například ADAC, nebo Red Dot Design Award za naše kočárky. My ale hlavně chceme mít dobré řešení pro každého.

Loni jste zahájili spolupráci se slavným anglickým fotbalových klubem Liverpool FC. Co je smyslem této spolupráce?
Stali jsme se historicky prvním rodinným partnerem klubu Liverpool FC. Díky našemu spojení jsme například vytvořili speciální edici Liverbird s autosedačkami a kočárky s logem LFC, z jejichž prodeje část ceny věnujeme na charitativní projekty Liverpool Foundation. Podílíme se na aktivitách Liverpool FC, jako je například projekt Kop Kids, a také na akcích pořádaných tímto klubem pro děti po celém světě, čímž zviditelňujeme naši značku.

JOIE: kolekce Liverbird pro FC Liverpool, autosedačka Trillo

Jaké jsou vaše další plány do budoucna? Na jaké nové produkty se můžeme v blízké době těšit?
Plánujeme pokračovat ve vývoji a rozšiřování sortimentu značky Joie a zároveň budeme inovovat stávající produkty, tak aby byly ještě praktičtější a bezpečnější. V nejbližší budoucnosti představíme novou řadu autosedaček schválených dle normy i-Size, v průběhu roku pak nový kočárek 3v1 a mnoho dalších novinek. Toto odvětví se neustále mění a vyvíjí a my chceme být těmi, kteří se výrazně podílí na těchto změnách. I nadále budeme věnovat veškerou energii tomu, aby naše produkty byly ještě lepšími, odolnějšími a bezpečnějšími pomocníky rodičů v dnešní uspěchané době.

Více informací včetně seznamu kamenných i online prodejen najdete na www.joiebaby.info a www.babypoint.cz.

Autor: Alena Drtinová

Reklama, která pomáhá