Nadace se připojila k mezinárodnímu Dni dárců

ukn-den darcu.jpg

V roce 2015 darovali jednotlivci a firmy v České republice dle dat Generálního finančního ředitelství téměř 5 miliard korun na dobročinnost. K této částce patří ještě přičíst přibližně 600 mil. korun věnovaných ve veřejných sbírkách. Průměrný dar jednotlivce se pohyboval okolo 12 000 Kč, u firem okolo 170 000 Kč. Dárci Ústecké komunitní nadace za republikovým průměrem příliš nezaostávají. Průměrný dar jednotlivce je dokonce vyšší a to 17 000 Kč. Naopak u firem darovaná částka dosáhla 72 000 Kč.

Reklama, která pomáhá

Den dárců vychází z tradice tzv. prosincového dárcovství, tedy období, na které připadá 31 procent z celkového ročního celosvětového objemu dárcovství. „Dnešní den je oslavou všech dárců, kteří byť korunou přispěli na dobročinnost. Patří jim velký dík neb jak je vidět, souhrnná darovaná částka dle dat Generálního finančního ředitelství je obrovská.“ uvedla Kateřina Valešová, manažerka pro vztah s dárci. Ta se již 14 let stará o dárce Ústecké komunitní nadace. Poděkovat dárcům Ústecké komunitní nadace dnes (29.11.2017) přijede osobně paní Magda Vášáryová. Ta bude hlavním hostem benefiční večeře, kterou nadace pro své dárce uspořádala. 

Ústecká komunitní nadace, v tento slavnostní den, přebrala v Praze na Dárcovském summitu cenu České televize. Zvítězila se svým scénářem na reklamní spot ke zpřístupnění šikmé věže kostela v Ústí nad Labem. Česká televize bude vysílat spot zdarma v hlavním vysílacím čase v průběhu roku 2018. „Udělalo nám to obrovskou radost. Projekt na zpřístupnění šikmé věže je naším největším projektem od založení nadace a mnohdy nás stojí mnoho sil, abychom neztráceli naději. Ocenění České televize byl pro nás impulz, že projekt musíme zvládnout.“ dodává Kateřina Valešová, která cenu přebírala.

Autor: Kateřina Valešová, Ústecká komunitní nadace

Reklama, která pomáhá