Společnosti Accor a AXA navázaly partnerství, budou poskytovat lékařské služby v hotelech po celém světě

Accor_Axa-logo.png

Společnost Accor jako celosvětový lídr v oblasti pohostinství a skupina AXA jako světová jednička v pojišťovnictví ohlásily strategické partnerství, které jim umožní poskytovat služby lékařské pomoci hostům ubytovaným v 5 000 hotelech provozovaných společností Accor po celém světě. Díky tomuto partnerství budou moci hosté hotelů Accor již od července roku 2020 využívat péče té nejvyšší úrovně v podobě odborných lékařských řešení od společnosti AXA Partners – mezinárodního specialisty na asistenční služby, cestovní pojištění a zajišťování úvěrových rizik ze skupiny AXA.

Reklama, která pomáhá

Hosté hotelů Accor budou mít k dispozici nejnovější pokročilá řešení skupiny AXA v oblasti telemedicíny prostřednictvím bezplatného přístupu k lékařským telekonzultacím. Zároveň budou mít přístup k rozsáhlé lékařské síti skupiny AXA, která zahrnuje desítky tisíc prověřených lékařských odborníků. Hotely tak budou moci poskytovat svým hostům ta nejvhodnější doporučení (např. s ohledem na jazyk, specializaci atd.) ve všech 110 destinacích, kde společnost Accor působí.

Společnost Accor se připravuje na oživení trhu po odeznění pandemie viru COVID-19 a tato unikátní lékařská služba skvěle doplňuje její celkový mezinárodní plán obnovy. Řadí se mezi ostatní postupy zvýšené péče o zdraví a prevence, které společnost zavedla zejména ve formě své známky ALLSAFE Cleanliness v očekávání postupného znovuotevření svých hotelů napříč různými regiony.

Pro skupinu AXA toto partnerství představuje jedinečnou příležitost, jak posílit svou strategii proměny z plátce na partnera, který svým zákazníkům poskytuje inovativní služby především v péči o zdraví, jakožto jedné z oblastí růstu stanovených ve firemním plánu rozvoje Ambition 2020.

„Přívětivé uvítání, zajišťování bezpečnosti a péče o ostatní – to jsou základní stavební kameny všeho, co děláme a kým jako hoteliéři jsme. Toto význačné partnerství se skupinou AXA, na kterém již několik měsíců pracujeme, dává v současné situaci ještě větší smysl. I ve stále složitějším prostředí bude našich 300 000 pracovníků přímo v našich objektech hostům pomáhat a zajišťovat jejich bezpečnost během celého pobytu tak, aby se naše hotely proměnily v bezpečná útočiště. Tato iniciativa, spolu s postupy ALLSAFE pro zajišťování zvýšené hygieny ve všech 5 000 objektech provozovaných společností Accor po celém světě, umožní našim hostům znovuobjevit lásku k cestování,“ uvedl předseda představenstva a generální ředitel společnosti Accor Sébastien Bazin.

„Skupina AXA by ráda působila nejen jako plátce, ale i jako partner svých zákazníků, kterým poskytuje inovativní řešení v oblasti péče o zdraví. Proto jsme se v uplynulém roce stali světovým lídrem v telemedicíně. Partnerství se společností Accor, celosvětovou jedničkou v oblasti pohostinství, představuje jedinečnou příležitost rozšířit přístup k našim odborným zdravotnickým znalostem a řešením mezi ještě více lidí. A v dnešní době bezprecedentní zdravotnické krize způsobené virem Covid-19 je tento náš cíl relevantnější než kdy předtím,“ dodává generální ředitel skupiny AXA Thomas Buberl.

Autor: Alena Drtinová | Zdroj: redakce

Reklama, která pomáhá